Re: IBM a dysk twardy

Autor: Xaltuton (demiurg__at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 00:51:07 MET

"BigPiotr" <piotr_jamroz_at_inetia.pl> napisal:

>Witam
>
>Dostałem oryginalnego IBM'a. Chcę z niego przełożyć dysk twardy (Seagate
>1,7). Ale w obudowie IBM'a jest on zamontowany do góry dnem (elektroniką do
>góry), inaczej zresztą nie wchodzi - brak miejsca w obudowie.
>
>Jak go teraz montować w nowym kompie (sqadaku)? Też do góry dnem?
>
>Proszę o poważne odpowiedzi (czytaj: od fachowców a nie dowcipnisiów)

Ja bym zamontowal tak jak byl.
Uzywane HDD maja powyrabiane lozyska,
lepiej nie zmieniac polozenia.
Co innego nowe dyski - te mozes montowac
albo normalnie, albo do gory nogami.
Co prawda widzialem dyski, ktore chodzily latami
zamontowane nawet pod katem okolo 20-30 stopni,
ale nie radze nikomu tego robic :-)

Andy