Re: UDMA, kabelki i p³yta

Autor: Jaaaco (jaaaco_at_silvershark.com.pl)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 21:58:55 MET

Nie rozumiem: To w koñcu mam ten kontroler? Czy ten lepszy kabelek pasuje do
starego wyj¶cia?
(komputerek u mnie jest stale 'open' - gniazdko wygl±da jak ka¿de inne
EIDE)....

Czy Windows potrzebuje jakie¶ xtra sterowniki - je¶li tak, to sk±d je wi±¶æ?

U¿ytkownik "Raffa" <rafalw_at_interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci