Re: AMD vs Intel, bylo ...

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 04:26:25 MET

Kal wrote:

> Nie wojne, ale ciekawa dyskusje!
>
> Jeszcze lepiej by bylo zeby niektorzy przestali sie kierowac tylko emocjami
> i sympatiami, tudziez antypatiami, a spojrzeli na problem bardziej
> obiektywnie i rzeczowo!

Właśnie: dla niektórych (np. dla mnie) takie kłótnie dają do myślenia...
Procki miałem na przemian: i286, Amd386, MMX233... Teraz przydało by się
kupić coś nowego: najpierw myślałem o P3 (ale troche drogo), następnie
(zachęcony pochlebnymi opiniami głównie autorstwa Radosława Sokoła)
przymierzałem się do Athlona, ale grupowicze uświadomili mi, że płyty pod
to są tylko VIA (AMD nie pokwapił się, żeby wypuścić jakiś porządny chipset)
co jest dla mnie bardzo dużym minusem...
Więc na razie czekam: albo AMD wkońcu się postara i wypuści CHIPset, albo
wyjdzie wkońcu P4, co (mam nadzieję) spowoduje spadek cen na P3...

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|