Re: dziwne ?

Autor: Hallucinogen (hallucinogen2_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 19:08:59 MET

Użytkownik "Marek" <elems_at_friko.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Mam plextora 1210 i zauważyłem, że niektóre płyty przegrywa szybko tzn
> zgodnie z czasem pokazywanym w winoncd a niektóre do 50% dłużej niż
wskazuje
> program. Czy to zależy od płyty którą przegrywam. Wygląda mi na to że nie
> działa buforowanie bo CD-ROM nie radzi sobie odczytem odpowiedniej ilości
> danych potrzebnych nagrywarce (bufor w nagrywarce nie jest zapełniony do
> końca)a CD expres monitor pokazuje " Disc format is not supported for
> buffering".
Hi!
W prawdzie mam Creative 121032 na Plextorze ale mam podobne objawy tzn przy
nagrywaniu z prędkością 12x niekiedy mój CD Rom Asus CD-500/A ma trudności z
zapełnieniem bufora ale dzieje się to tylko gdy oryginalna płytka ma ścieżkę
audio natomiast dla danych raczej niema żadnego problemu. Zmniejsz
nagrywanie do 8 razy albo kup lepszy szybszy CD-Rom albo nagrywaj z obrazu.