Re: AMD vs Intel, bylo ...

Autor: Scream (scream_at_w.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 12:15:05 MET

[ciah]
> przymierzałem się do Athlona, ale grupowicze uświadomili mi, że płyty pod
> to są tylko VIA (AMD nie pokwapił się, żeby wypuścić jakiś porządny
chipset)

nie moge się powstrzymać... Jeśli o jakości produktu decyduje jego marka, to
gratuluję ci dobrego toku rozumowania. Prawda, VIA wypuściła kilka razy
gniota, ale weźmy np. takiego KT133, jest bardzo dobry. Jeśli opierasz się
tylko na własnych doświadczeniach z dawnych lat (dawne chipsety VIA dla
Intela), skreśliłeś tą firmę bo kiedyś wypuściła gniota to jesteś lamer...

--
..:: best.regards .::. kamil/scream/rydzynski ::..
|| mobile +48-607-114-903 ..::.. scream(at)w.pl ||