Re: Jaki najcichszy dysk?

Autor: Marcin Folek (kelof_at__!_home.com)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 18:39:01 MET

In article <00f601c0645c$197a7b00$0301a8c0_at_mshome.net>, "Krzysiek"
<Silverman_at_go2.pl> wrote:
> mam w kompie dwa rowniez glosne twardziele seagate staruszek 2,1 i 13,5
> jak zostawiam kompa na noc to mi tam bardziej przeskadza wycie wiatrakow
> niz twardzieli (zdalo by sie przesmarowac wentylator) a pozatym jaki ty
> masz transer ze ci dyski przy sciaganiu robia tyle halasu no chyba ze
> robisz defraga albo cos innego
Bardziej przeszkadza 'wirowanie talerzy' dysku.. uwierz, ze szum wiatraka
(nawet takiego duzego z tylu obudowy) jest mily dla ucha w porownaniu do
wycia pracujacego twardziela.. a wcale nie trzeba nic sciagac by zostawiac
kompa na noc, dyskow w ext2 tez sie nie defragmentuje.. komp ma liczyc
spokojnie seti_at_home w nocy

--
Kelof -> cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming