Jaka wolna nagrywarka z BURN Proof?

Autor: Zezero (zezero_at_go2.pl)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 18:38:26 MET

Chciałbym w najbliższym czasie kupić nagrywarkę CD-R.

Proszę o poradę, jaki model jest najbliższy moim oczekiwaniom.

Miała by służyć przede wszystkim do celów archiwizacyjnych.
Zależy mi na BURN Proof'ie i trybie RAW.
Mile, aczkolwiek nie konieczne CD-RW.
Przedtem miałem Philipsa 4/4/24 i akurat prędkość nagrywania nie była dla
mnie wadą.
Czy istnieją w ogóle nagrywarki w przedziale prędkości CD-R 4-8 z BURN
Proof'em?
W sklepach wyposażone w BURN Proof są najszybsze modele,
a ja nie chciał bym wydać na nagrywarkę (+ewentualnie kontroler SCSI) więcej
niż 1100 zł.

Pozdrawiam

  00000 Zezero
    00 zezero_at_go2.pl
   00
  00000 "Nie ma nic straszniejszego niż czynna ignorancja."