Re: Jaki najcichszy dysk?

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 19:58:32 MET

"Marcin Folek" wrote:

> Bardziej przeszkadza 'wirowanie talerzy' dysku.. uwierz, ze szum wiatraka
> (nawet takiego duzego z tylu obudowy) jest mily dla ucha w porownaniu do
> wycia pracujacego twardziela.. a wcale nie trzeba nic sciagac by zostawiac
> kompa na noc, dyskow w ext2 tez sie nie defragmentuje.. komp ma liczyc
> spokojnie seti_at_home w nocy
>
> --

to naprawde wspulczuje
ala mozesz go troche wyciszyc wkladajac miedzy twardy dysk a blachy do
ktorych jest przykrecony troche gombki (np z pudelka po pl. gl.)
i tak razem to zkrecic u mnie troche pomoglo

a w sumie to wiatrak z tylu czyli od zasilacza to pol biedy
strasznie wyje to wentylator od procka

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet