Re: Jaki najcichszy dysk?

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 17:56:14 MET

> Oj jakbys mial w komputerze 2 wyjatkowo glosne typy (Quantum Bigfoot +
> Maxtor (5400rpm/13.5)) i chciablys czasami zostawic komputer wlaczony na
> noc, to bys zrozumial, jak wazne sa ciche dyski.. Przy tej mojej parze nie
> da sie po prostu spac.. szczegolnie 'piszczacy' Maxtor jest nie do
> zniesienia na dluzsza mete..
>
> --

mam w kompie dwa rowniez glosne twardziele
seagate staruszek 2,1 i 13,5
jak zostawiam kompa na noc
to mi tam bardziej przeskadza wycie wiatrakow
niz twardzieli (zdalo by sie przesmarowac wentylator)
a pozatym jaki ty masz transer ze ci dyski przy sciaganiu
robia tyle halasu no chyba ze robisz defraga albo cos innego

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet