Re: AMD

Autor: Deibral (deibral_at_interia.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 01:36:16 MET

> To bardzo ciekawe co mowisz. 34 C ? Chyba temperatura systemu (czyli
> plytki glownej). W pewnej hurtowni komputerowej (znanej jakby cos - bez
> reklamy of coz) przy magazynie jest wywieszona wielkaaaaaaa kartka z
> informacja w stylu: "temperatora durona dochodzi do 76 C i nalezy uzywac
> dobrej klasy coolera". Myla sie czy co ? A w instrukcjach od plyt
> glownych do duronow (np. MSI) jest rowniez napisane ze wentylatorek musi
> miec co najmniej 6500 obrotow. Tez sie myla ?

No nie wiem. Ale u mnie na witraczku 4300rpm temperaturka nie przekracza 39s
topni i nie jest to bynajmniej CHrome orb.Sprawdzalem Termometr pod prockiem
i dobrze przylega, takze wskazania sa ok. Z ta temperaturka to troche przesa
da 76 stopni - smiech na sali - pewnie gocie zalozyli radiator bez zdjecia f
olii z kostki. Rece opadaja. Ludzie troche silikonu i chwili pomyslunku.To n
aprawde nic nie kosztuje. A intel niech sie schowa ze swoimi przereklamowany
mi i kosmicznie drogimi prockami z muzeum zabytkow. 66Mhz - Celeron FSB to j
est zalosne - to juz nie ta epoka.......

Pozdrawiam.

PS. Poza tym ta dyskusja nie ma sensu - to juz nie pierwsza na ten temat na
grupie. Zawsze znajda sie ludzie ktorzy za intela beda gotowi w ogien skoczy
c i byc mu dozgonnie oddani nawet kiedy nie wiem jakich chlam na rynek wypus
ci.. Panowie i panie - nie warto.