Re: AMD

Autor: Detonus (detonus_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 14:58:44 MET

Guru Piotr Redel (go_2_pl_at_go2.pl) w <90vvrt$en7$1_at_news.tpi.pl>
naskrobal...
> mam duron i nie mam problemow z kompatybilnoscia
> temperatura cale 34 C przy nominalnej szybkosci (zdecydowanie to moj problem
> jak obnizyctemp hehe)

Cze @ll!

To bardzo ciekawe co mowisz. 34 C ? Chyba temperatura systemu (czyli
plytki glownej). W pewnej hurtowni komputerowej (znanej jakby cos - bez
reklamy of coz) przy magazynie jest wywieszona wielkaaaaaaa kartka z
informacja w stylu: "temperatora durona dochodzi do 76 C i nalezy uzywac
dobrej klasy coolera". Myla sie czy co ? A w instrukcjach od plyt
glownych do duronow (np. MSI) jest rowniez napisane ze wentylatorek musi
miec co najmniej 6500 obrotow. Tez sie myla ?

--