Re: Drukarka HP 840C - szybko skonczyl sie tusz??? - dlugie!

Autor: TZD (tzd_at_wyspa.pl)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 00:02:16 MET

Witam,

> Ja mialem podobna sytuacje, probowalem wyrownywac glowice, przeczyszczac
itd
> (wszystko przez dolaczone przez HP oprogramowanie)
> ale nic to nie dawalo. Wymienilem pojemnik na nowy i drukowanie ruszylo -
> wniosek: atrament sie raczej skonczyl.
> Hmm. Ja na tym pierwszym dolaczonym do drukarki (21ml) wydrukowalem z
> 600-700 stron, (przy czym jakies 130-150 w trybie normal, reszta econo).

Dzieki za opinie , nie chce mi sie wierzyc ze wydrukowalem juz 600 stron,
choc po namysle jest to mozliwe skoro np tylko dzisiaj puscilem jakies
50-60...

Jeszcze tylko przypomne -
mozecie cos powiedziec o NAPEŁNIACZE INKTEC ???
mam tu takie w cenniku HP 51645A 40ML*2 (DJ 720-1600)
Czarny..................61 zł

Aha a jeszcze jedno - na pojemniku z tuszem napisane jest zdaje sie 21 ml,
czyli jak mam napelniacz 40ml x 2, to mi ma to starczyc na 4 napelnienia ???

Pozdrawiam,
TZD