Odp: Drukarka HP 840C - szybko skonczyl sie tusz??? - dlugie!

Autor: Marcin Witkowski (toto_at_ether.zsk.p.lodz.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 21:12:43 MET

Witam.

> czarnobialym

Ja mialem podobna sytuacje, probowalem wyrownywac glowice, przeczyszczac itd
(wszystko przez dolaczone przez HP oprogramowanie)
ale nic to nie dawalo. Wymienilem pojemnik na nowy i drukowanie ruszylo -
wniosek: atrament sie raczej skonczyl.

Hmm. Ja na tym pierwszym dolaczonym do drukarki (21ml) wydrukowalem z
600-700 stron, (przy czym jakies 130-150 w trybie normal, reszta econo).

> Posłuchaj pojemniczek z tuszem tak jak np. u mnie (a duzo drukuje) starcza
> na około 6 miesięcy minimum.
Co to znaczy "duzo" ?? Ja przez ostatnie 2-3 miesiace (tyle mam drukare)
puscilem juz prawie 1500 stron (prawie 3 ryzy!).
Zaznaczam ze generalnie staram sie teksty puszczac w trybie econo, ale
ostatnio czesto musze drukowac na normal.
Grafiki w zasadzie nie drukuje, pominawszy 2 zdjecia jak kupilem sprzet i
chcialem wytestowac, czy wszystko jest ok.

Marcin Witkowski
toto_at_ether.zsk.p.lodz.pl
toto_at_rh311.p.lodz.pl
ICQ: 55004043