Re: Pamiec do Sound Blastera AWE64 (ISA)

Autor: Jaaaco (jaaaco_at_silvershark.com.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 23:32:31 MET

Mam dwie kostki 2mb (chodzą z moim SB AWE 32) i zupełnie ich nie potrzebuję,
jak chcesz to Ci je wyślę (za free)

(będziesz miał 4mb RAM'u na karcie)
Działa na 200 %

[odpowiedz na priv]

Użytkownik "Michal Franczak" <mfranczak_at_ajax.umcs.lublin.pl> napisał w
wiadomości news:902sqr$8f4$1_at_slimek.man.lublin.pl...