Re: TEKRAM P6L40-A4

Autor: marsaj (marsaj_at_inetia.pl)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 00:59:53 MET

U=BFytkownik "RusH" <rush_at_kiti.pulse.pdi.net> napisa=B3 w wiadomo=B6ci =
|=20
|=20
| Znam bo ja mam (uszkodzona) .. po pierwsze SKAD JESTES !! bo moze =
sobie ja o
| dreanimuje kopiujac biosik (te z www sa lipne i nie dzialaja u mnie, a =
plyta
| padla bo wbilem wlasnie taki bios zeby zobaczyla cache na celeronach.. =
)

jestem z Wa-wy ale sam (niestety) zainstalowa=B3em bios ze strony =
Tekram.com.tw. Nie wiem dla czego uwa=BFasz je za badziewne. U mnie gra =
choc mam jakie=B6 klocki z kontrolerem i CD-ROM-em - post obok.
| Pozdrawiam.
|=20
pozdrawiam Marcin