Re: karta grafiki Matrox ----HELP !!!!!!!!

Autor: jan_goscicki_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 11 Dec 2000 - 18:36:51 MET

> Zainstalowalem karte grafiki Matrox G400 32MB agp

> Prosze o jakies podpowiedzi, bo nie wiem czy  czasem nie jest zepsuta karta

 Mam taką samą od kilku miesięcy i wszystko OK. Spróbuj w trybie awaryjnym
usunąć, (Mój komputer -> właściwości -> menedżer urządzeń...) wstawi standard
VGA, Reset, a następnie zainstalować ponownie. Z tym, że ja instalowałem
rezygnując z automatycznego wykrywania, a uruchomiłem program instalacyjny z
płyty.
Wtedy, oprócz wyboru języka (brak polskiego) dostałem listę do wyboru -
oprócz sterowników, także narzędzia diagnostyczne, program odtwarzania DVD i
coś tam jeszcze (już nie bardzo pamiętam). Jak wspominałem żadnych problemów.
pozdrawiam Janek