karta grafiki Matrox ----HELP !!!!!!!!

Autor: kotos[!] (kotos_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 18:15:22 MET

Zainstalowalem karte grafiki Matrox G400 32MB agp
Win 98 wykryl go ok, zaonstalowalem sterownik, przestawilem tryb pracy
karty, na poczatek 800x600
Zrestartowalem kompa
Czekam az wgraja sie Win, po pojawieniu sie ekranu windows98
Nastepuje przescie w tryb graficzny windowsow
I tu zaczyna sie, na calym ekranie pojawiaja sie jakies wzrorki i nic nie da
sie zrobic
Ktos ma jakis pomysl co to moze byc?
(Monitor na pewno nie bo mam nowke CTX 17'' i na TnT chodzil ok)
Prosze o jakies podpowiedzi, bo nie wiem czy czasem nie jest zepsuta karta

Dzieki
Krzysiek