Re: karta grafiki Matrox ----HELP !!!!!!!!

Autor: dzejkej (jacek.kauch_at_element.tpi.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 22:16:18 MET

"kotos[!]" <kotos_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Zainstalowalem karte grafiki Matrox G400 32MB agp
> Win 98 wykryl go ok, zaonstalowalem sterownik, przestawilem tryb pracy
> karty, na poczatek 800x600
> Zrestartowalem kompa
> Czekam az wgraja sie Win, po pojawieniu sie ekranu windows98
> Nastepuje przescie w tryb graficzny windowsow
> I tu zaczyna sie, na calym ekranie pojawiaja sie jakies wzrorki i nic nie
da
> sie zrobic

jesli jakies wzorki to moze byc albo walnieta pamiec na karcie albo
niedocisnieta karta w slocie albo stery. Jesli wczesniej miales jakies stery
do matroxa zainstalowane i pragniesz zainstalowac nowe to nalezy
wczesniejsze calkiem odinstalowac. To tyle co mi przychodzi...

--
a tymczasem pozdrawia i sciska (gleboko)
dzejkej