Re: Przyspieszenie komputera cz II

Autor: marcusss (meka_at_polbox.com)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 08:55:55 MET

Użytkownik "Krzysztof Pawleta" <pawletak_at_priv5.onet.pl> napisał w wiadomości

> Właśnie: Intel INF Updater jest przeznaczony głównie dla Win95 (lub
> starszych Win98), czyli dla maszyny przy której właśnie siedzę, ale jak
się
> ma coś nowszego: Win98SE lub WinME (lub WinNT/2000) to nie trza NIC
wgrywać,
> żeby wszystko (HDD, RAM) szybko chodziło (no chyba, że się ma płytę i8xx
> wtedy trzeba...)
>
> --
> | 'Krzys' Pawleta |
> | mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl |
> |_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|

Witam!
Do i8xx na WinME nie trzeba nic wgrywać intel inf
A wogole to dyskusja o wyższości Świąt bożego Narodzenia na Świętami
Wielkiejnocy
Jeszcze troche i dyskusja zamieni sie w klotnie
A swoja droga To Amd i Intel maja ze soba konkurowac a my jako klienci
wybierac co nam lepiej pasuje (cena jakosc problemy }
Sam mam Intela pierwszego z reszta przedtem miale od zawsze amd i ciesze z
tej walki o klienta bo jest w czym wybierac i ceny spadly
ale po co ten fanatyzm to oni musza sie wysilic zeby to gowno sprzedac a nie
wy
My (klienci) musimy narzekac ze drogo ze zle .

--
Pozdrawiam
meka_at_polbox.com