Re: Przyspieszenie komputera cz II

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 09:32:26 MET

Hi,

RusH wrote:

> eee Linux wkompilowane w jadra ma (hehe) , NT jest 4in1 , BeOs mnie nie
> pytaj, nie dotykalem sie do tego ..

Do NT nie ma (tzn. jest, ale podmienia _tylko_ sterownik IDE i nie ma
najmniejszego wpływu na wydajność komputera, nawet według Sandry).

> wiele jakich? ;o) mi sie juz skonczyly ..no chyba ze ktos serverek na
> nowellu postawi na duronie @900MHz ;o))

Jeszcze Solaris jakowyś, FreeBSD, OS/2...

> szybko , tak jak na iBX - wiec to moze byc jakis kwas jak z Sandra (inne
> testy inna prawda)..

Sandra ogólnie pokazuje wyniki z kosmosu -- co wersja to inne... Nawet
chyba sam Tom Pabst się skarżył, że zmiana karty graficznej zmienia wyniki
testów procesora i pamięci w Sandrze... Ja stosuję ten test tylko do
porównywania wyników w ramach jednego komputera, natomiast do porównań
międzykomputerowych lepsze są już syntetyczne testy aplikacyjne. Nie podają
co prawda wydajności poszczególnych elementów tak "odrębnie" jak to robi
Sandra, ale są zazwyczaj zgodne z rzeczywistością.

> to zawsze mialem off

To dziwne. U mnie na MVP3 HDTach działa idealnie i jeszcze się nie spotkałem
z komputerem, w którym by nie działał :)

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |