Re: Przyspieszenie komputera cz II

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 10:29:04 MET

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

> Jeszcze Solaris jakowyś, FreeBSD, OS/2...

eetam , takie drobnostki wymieniles ;o) OS/2 ? kto tego uzywa ? zmarlo sie
mu przeca

> Sandra ogólnie pokazuje wyniki z kosmosu -- co wersja to inne... Nawet

Sandra i owszem ..ale jak tego memtesta wytlumaczyc ? cos w tym jest .

> To dziwne. U mnie na MVP3 HDTach działa idealnie i jeszcze się nie
spotkałem
> z komputerem, w którym by nie działał :)

..u mnie DZIALAL IDEALNIE !! ale po moim "montrym fietseniu lepiej ot
findulsa" przestal

--
Pozdrawiam.
RusH                         W-wa(646-70-84)  0608-104-855