Re: Athlon 800 czy pIII 800

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 09:43:40 MET

Hi,

Kal wrote:

> Oj, wez sobie np ostatnia Polityke, czyja reklama jest na okladce?
> :))))

Nie mam pojęcia :))

Swoją drogą nie chodzi mi o reklamę typu "reklama", ale o teksty puszczane
przy różnych okazjach na konferencjach prasowych czy w wywiadach przez
przedstawicieli firm (np. żenujące wystąpienia przedstawicieli Intela
ostatnio podczas premiery Pentium 4, na przykład w Gazecie Wyborczej).

> Oczywiscie wybralem ta druga mozliwosc... Niestety nikt moich znajomych nie
> ma T-Birda, za to trzy laboratoria u mnie na uczelni wyposazone sa w P2/P3 -
> nie mialem do tej pory najmniejszego problemu, a jezeli chodzi o opinie o
> AMD - poczytalem sobie odpowiednie grupy dyskusyjne.... nie bede trzeci raz
> o tym pisal...

Widać czytałeś nieodpowiednie grupy lub listy nieodpowiednich ludzi :)

> a tak... IBM, Compaq, HP, Gateway... starczy?

Gdybym ja miał umowę z Intelem i miał płacić olbrzymie kary za sprzedaż
komputerów wyposażonych w inne procesory albo nagle nie dostać dostawy,
"bo magazyn pusty" niby (często się tak zdarzało, już kilku producentów
Intel podobno szantażował w podobny sposób), to też bym nie sprzedawał

Ale coraz więcej producentów płyt i komputerów godzi się z ewentualnymi
szykanami ze strony Intela i przerzuca się głównie na AMD, widząc w tym
szansę na dalszy rozwój i zwiększenie zysków mimo wszystko.

> Nie jestem "fanatykiem" Intela - za to jestem fanatykiem dobrego sprzetu :))

Ja też :) I dlatego właśnie wybrałem AMD :)

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |