Re: Przyspieszenie komputera cz II

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 05:10:33 MET

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3A33FCBC.A8454996_at_iname.com...
> Hi,

> Jesteś pewien? Mi się wydaje to mocno nieprawdopodobne. Jedynym możliwym
> wytłumaczeniem jest to, że Sandra jest fatalnym benchmarkiem :) Ale mam
> w pobliżu komputer bez 4in1, sprawdzę jak się zachowuje w Sandrze...
>
> W końcu gdyby naprawdę 4in1 poprawiał pracę chipsetu, to co by było w
> systemach, do których 4in1 nie ma (Linux, NT, DOS, BeOS i wiele innych)?

eee Linux wkompilowane w jadra ma (hehe) , NT jest 4in1 , BeOs mnie nie
pytaj, nie dotykalem sie do tego ..
wiele jakich? ;o) mi sie juz skonczyly ..no chyba ze ktos serverek na
nowellu postawi na duronie @900MHz ;o))

Na potwierdzenie podam ze MemTest , taki dyskietkowy , ktory jest niczym
innym jak malutka dystryducja ;o) po odpaleniu na iBX pokazuje transfery
zgodne z FSB czyli kolo 100MB/s przy 100MHz , a na Duronie ..ten tego 17MB/s
;o))) nio i jak zapuszcze dla ramu 133MHZ i cas2 to 19MB/s .. ale testuje
szybko , tak jak na iBX - wiec to moze byc jakis kwas jak z Sandra (inne
testy inna prawda)..

> A wyłączyłeś powiadamianie o włożeniu CD?

to zawsze mialem off

--
Pozdrawiam.
RusH                         W-wa(646-70-84)  0608-104-855