Re[2]: Ricoh

Autor: Michał Młynarczyk (gorilla_at_blue.profex.com.pl)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 15:56:46 MET

Dnia Sunday, December 10, 2000 marcin napisał/a:

m> nie kupuj to badziew!!!, straszna korekcja bledow na DVD, jesli bedziesz
m> chcial przerobic jakis film
m> na divxa to majac Ricoha mozesz isc pozyczac inny naped. Ricoh zle odczytuje
m> plyty tak ze tworza
m> sie bledy w kopiowanych vobach (pliki z filmem ktore poddajesz obrobce) na
m> dysk co objawia sie tym ze film ciagle skacze i sie zacina, na dodatek jest
m> strasznie wolny i przy kopiowaniu wyciaga z 1 mb/s i strasznie zwalnia
m> calego kompa. Nie da sie sluchac nawet mp3. Mam Win2000 Celeorna 300_at_450 i
m> zwalnianie raczej nie jest kwestia sterownikow, bo jak wlozylem do siebie
m> dvd rom Hitachi to chodzi wszytsko bez problemow (korekcja+nieodczuwalne
m> kopiowanie)

 a ja narzekałem na mojego pioneera 105S...

--
Michal.Mlynarczyk_at_gorilla.com.pl GSM:503XXXXXX
http://beep.prv.pl -> mp3 players zone