Re: P//233MHz i płytagłówna????? - Pilnieeeeeeeeee

Autor: Michał Młynarczyk (gorilla_at_blue.profex.com.pl)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 15:56:26 MET

Dnia Tuesday, December 05, 2000 slawber napisał/a:

spop> Mam zamiar zmienić kompa i to bardzo szybko. Nie są mi potrzebne jakieś
spop> rewelacje. Chciałbym zmienić swojego na Pentiuma II 233 MHz. Chcę go zmienić bo
spop> potrzebuje tego skaner. Skaner ma interfejs USB. Jeżeli ktośby mi mógł doradzić
spop> to bardzo proszę - jaką mam wybrać płyte główną, aby działał ok.

 jeśli chcesz zmienić samą płytę, to polecam z używanych Asus P2B lub
 Abit BH6, a z nowych Asus P3B-F ew. Aopen AX6BC

--
Michal.Mlynarczyk_at_gorilla.com.pl GSM:503XXXXXX
http://beep.prv.pl -> mp3 players zone