Re: Ricoh

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 20:06:29 MET

hattab oto paraktyczny powod dla jakiego mozna kupic combo:

dzis poniedzialek zaczal sie kolejny mily dzien pracy
szybko zlozylem dwa kadlubki dla jakiegos sklepu
i wzielem sie za zestaw dla jakiegos goscia
czemu o tym pisze? otoz zestaw zawieral combo
niestety nie bylo to combo Ricoha (takich nie mamy
w ofercie a szkoda ) a jakiejs firmy na M......... ale nie mitsumi
z zewnatrz wygladalo calkiem niezle
przynajmniej nie odstraszalo swoim wygladem
po przejrzeniu zamuwienia okazalo sie ze nie ma takich
karty graf jaka klijent sobie zamuwil. zadzwonilem do handlowca by ten
skontaktowal sie z klijentem. ten zarzyczyl sobie jakiegos
innego GF (nie pamietam juz jakiego)
ale w trakcie tego klijent stwierdzil ze chcialby inna obudowe
bo ta mu sie nie podoba i wpadnie pozniej bo chce obejrzec calosc!!!!
tak wiec po wymianie obudowy (dodatkowo kijent zazyczyl sobie montaz
starego cdroma), zlozeniu tego do kupy zainstalowaniu wina i
sterownikow wzielem sie do testowania kompa i comba
konfiguracja:
PIII 800MHz
plyta asus CUV4X
jakis GF (nie pamietam juz)
256 ram
combo firmy na M........ ale nie mitsumi
stary cdrom x12 (noname)
film matrix na dvd chodzil bez problemu
zadnych zwolnien czy zaciec bylo poprostu ok
czas na nagrywanie
pobiegle po dwie cd-r
i zabralem sie do wypalania plytki z office 2000
z cdromu na combo calkiem sprawnie to poszlo
zero bledow zgaralem sobie tez serwis pak
rowniez bez problemu
ok 14 wpadl ten od tego zestawu
obudowa teraz mu sie podobala (klijent nasz pan)
grzecznie sie go spytalem do czego potrzebuje
tego comba
tak wiec odpowiedzial ze jest grafikiem i
i chcialby archiwizowac na plytkach swoje dziela
oraz zeby przetransportowywac je czy jakos tak
no i od czasu do czasu obejrzec jakis film na dvd
to sie go pytam czy nie lepiej by bylo kupic oddzielnie
cd-r i dvd a on na to ze bylo by drozej a to mu w zupelnosci
wystarczy
koszt tego komba wynosi 1 015,90
w ofercie mamy najtansza nagrywarke samsunga za 685,70 zl
i najtanszy dvd tez samsunaga za 500,20 zl
co daje
1185,90zl
czyli drozsze od comba o rowne 170zl

tak wiec sa ludzie ktorzy chca kupowac comba bo to im w zupelnosci wystarcza
oczywscie za oddzielnie kupione (sam jak bym kupowal to bym kupil
oddzielnie)
dvd i cd-r bedzie lepsze od comba ale to nie znaczy ze combo to syf

> Amatorow ? To nagrywaje sa dla piratow ;P ?

no nie sa tylk dla piratow ale piraci raczej nie maja wytlaczarek do
masowego tlocznia plytek tylko uzywaja do tego nagrywarek
przynajmniej robi tak moj znajomy na nagrywarce Philips 404K
oby jak najdluzej mu sluzyla bo nie wiedzial co czynil jak ja kupowal
uzywac tez jej mozna do roznych innych celow ale w tym momencie jakos
nic mi nie przychodzi do glowy poza piraceniem
moze ty masz jakis inny pomysl

> Zawsze mi sie wydawalo, ze
> kupowany sprzet ma chodzic jak najdluzej - to znaczy byc bardzo
wytrzymaly.

masz racje ale z reguly wypalarki nie maja dlugiego zywotu
a jaki maj zywot i jak sie sprawoja
comba to sie przekonam jak typ przyjdzie do serwisu
a zapewniam ci ze wroci za jakis tydzien no gora dwa
gdyz wybral za slaby radiator i procek bedzie mu sie grzal
a komp wieszal
he he
takie zycie w koncu w sewisie musza miec co robic

> A kupujcie co chcecie, nawet Szitsung Combo,przeciez ladnie wyglada, no
nie
> ? ;)

ja juz mam znieczulice na sprzet i popieram twoje slowa
            "A kupujcie co chcecie"

> Pzdr.4all
> hattab_at_poczta.onet.pl

i tym optymistycznym akcentem koncze