Re: Ricoh

Autor: marcin (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 05:33:26 MET

nie kupuj to badziew!!!, straszna korekcja bledow na DVD, jesli bedziesz
chcial przerobic jakis film
na divxa to majac Ricoha mozesz isc pozyczac inny naped. Ricoh zle odczytuje
plyty tak ze tworza
sie bledy w kopiowanych vobach (pliki z filmem ktore poddajesz obrobce) na
dysk co objawia sie tym ze film ciagle skacze i sie zacina, na dodatek jest
strasznie wolny i przy kopiowaniu wyciaga z 1 mb/s i strasznie zwalnia
calego kompa. Nie da sie sluchac nawet mp3. Mam Win2000 Celeorna 300_at_450 i
zwalnianie raczej nie jest kwestia sterownikow, bo jak wlozylem do siebie
dvd rom Hitachi to chodzi wszytsko bez problemow (korekcja+nieodczuwalne
kopiowanie)

--
perszing