AMD

Autor: Piotr Redel (go_2_pl_at_go2.pl)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 14:24:19 MET

> Ludzie mowia ze niby wolniejszy i takie tam - ale gwarantuje ci ze nie
> bedziesz mial z nim klopotow,
> z Athlonami i innymi AMD bywa roznie - najwiekszym problemem jest
> chlodzenie..
> Tanszy - heh - lepiej zaplacic wiecej i nie miec problemow...
> Zapomnij o Amd.....

zapomnij o INTELU
z AMD seri K6 .. byly problemy wymagaly sciagniecia patcha aby windows
dzialal poprawnie
( wina microsoftu windows nie umial obslugiwac tych procesorow)
w zwiazku z tych wielu profesjanalistow(!) odradzalo AMD bo intel byl taki
kompatybilny OK ich wybor

ale teraz produkty AMD przerastaja Intelowskie odpowiedniki

problemy z kompatybilnoscia AMD pozostaly w pamieci wielu

ale wystaczy czytac serisy www typu tom's hardware (jest tez wersja pl)
aby wiedziec wiecej

mam duron i nie mam problemow z kompatybilnoscia
temperatura cale 34 C przy nominalnej szybkosci (zdecydowanie to moj problem
jak obnizyctemp hehe)

co do wydajnosc
bez podkrecania np cel 600/ duron600
intel nie ma szans
przy overclockingu jedynie cel533 daje sie krecic porownywanie z amd (+50%)

na razie