Re: AMD

Autor: Piotr Redel (go_2_pl_at_go2.pl)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 16:55:06 MET

> To bardzo ciekawe co mowisz. 34 C ? Chyba temperatura systemu (czyli
> plytki glownej). W pewnej hurtowni komputerowej (znanej jakby cos - bez
> reklamy of coz) przy magazynie jest wywieszona wielkaaaaaaa kartka z
> informacja w stylu: "temperatora durona dochodzi do 76 C i nalezy uzywac
> dobrej klasy coolera". Myla sie czy co ? A w instrukcjach od plyt
> glownych do duronow (np. MSI) jest rowniez napisane ze wentylatorek musi
> miec co najmniej 6500 obrotow. Tez sie myla ?

chetnym wysle print screena z ViaHardwareMonitoring
ale to nie ma sensu

niedowiarkom nie udowodnia posty uzytkownikow Duron

temperatura dochodzi xxx C jesli nie odkleisz foli z pod cooler , .... etc

temperatura systemu 20-25 procek 30-35 przy max obciazeniu nie przekracza
40
a jak nie wierzysz to zapraszam do mnie i z termometrem zmierzysz
temperature . ok?