Re: Drukarka KXP 1150, papier-tasma mniejsza niz 210mm

Autor: Tadex (tadek_at_uznam.top.pl)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 10:31:12 MET

Może nie to właśnie chciałeś usłyszeć, ale nie ma innego...
W tego typu drukarkach ustawia się parametry druku tylko
przez Setup (osobiście uważam, że konfiguracja przez
zworki była lepsza).
Problem z wysuwaniem papieru polega na niewłaściwym
ustawieniu długości strony. Dla A4 to 11,7 cala
a dla papieru perforowanego 12".

O papierze węższym niż standard nie słyszałem, ale to nie musi
oznaczać, że go nie ma.

pzdr.