Re: Drukarka KXP 1150, papier-tasma mniejsza niz 210mm

Autor: Dariusz Gocol (dgocol_at_icslab.agh.edu.pl)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 00:15:49 MET

Dariusz Gocol wrote in message <90rm6p$dem$1_at_news.tpi.pl>...
> [...]
>No i teraz nie moge powrocic do starego ustawienia (ustawienia fabryczne
>jakie proponuje setup,
>to nie te, jak byla ustawiona nowa drukarka).
>A problem jest taki, ze po wydrukowaniu paru linijek nie moge odtargac tego
>paska,
>poniewaz po nacisnieciu TearOff wysuwa mi cala strone
>(ma to prawdopodobnie zwiazek z ustawieniem rozmiaru strony na 12").
>Przez setup nie mozna ustalic rozmiaru strony na mniejszy niz 8" ...
>Wymyslilem, ze moze jeszcze wysle kody sterujace i sprobuje nimi zmienic,

Chyba sobie sam odpowiem :)
Jednak mozna to zrobic kodami sterujacymi np. 27 67 0 ilosc_lini
Tylko, ze nie jest to na trwale, lecz dopoki nie zresetuje sie drukarki.
Dlatego trzebaby zrobic plik z tymi kodami i dodac do autoexeca komende :
copy plik.txt prn
(moze nawet daloby sie obejsc bez pliku i wykorzystac echo)
Ale zzy mozna to jakos zapisac do jej eproma ?

To pytanie nadal aktualne :))

Dzieki za wszelkie wskazowki
Pozdrowionka
Darek