Re: Ricoh

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 10:06:46 MET

Hi,

Krzysiek wrote:

> przestrzen to wsumie najmniejszy problem choc raczej ciezko by ci bylo
> podlaczyc twardziela, cdrom, cd-r oraz dvd w jednym kompie

Taaak, a ja mam HDD, 3 napędy CD i nagrywarkę w jednym komputerze :)
I jakoś specjalnie ciężko to nie poszło -- wręcz jeszcze mam możliwość
podłączenia jednego urządzenia SCSI :) (lub pięciu, gdybym zmienił kabel).

> jak cenowo bedzie to samo to co za nagrywarke i dvd ty bys chcial kupic

Nagrywarka -- Teac W54E za 600 zł. Za resztę jakieś przyzwoite DVD (lub
tylko CD, bo na cholerę komu DVD) się kupi...

> nic nie jest wieczne, a pozatym jak juz pisalem combo jest bardziej
> skierowane
> do uzytkownikow amatorow, ktorzy nie trzaskaja jadnej plytki za druga
> z win me albo office 2000

Ino że nagrywarki nie padają po określonej liczbie płytek, a raczej po
określonym czasie. Na Ricohu R6200S na przykład ludzie wypalali 2000 płytek
przez 15 miesięcy i im padał, a ja wypaliłem 100 i też padł po tych
15 miesiącach. A Teac niezależnie od przebiegu te 4 lata pociągnie...

Zresztą odczyt płytek o wiele bardziej niszczy napęd niż ich nagrywanie.
Nie pomyślałeś o tym?

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |