Re: Drukarka KXP 1150, papier-tasma mniejsza niz 210mm

Autor: Dariusz Gocol (dgocol_at_icslab.agh.edu.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 00:10:35 MET

Tadex wrote in message <90vie6$gmn$1_at_news.tpi.pl>...

>Może nie to właśnie chciałeś usłyszeć, ale nie ma innego...
>W tego typu drukarkach ustawia się parametry druku tylko
>przez Setup (osobiście uważam, że konfiguracja przez
>zworki była lepsza).
>Problem z wysuwaniem papieru polega na niewłaściwym
>ustawieniu długości strony. Dla A4 to 11,7 cala
>a dla papieru perforowanego 12".

No wlasnie tego sie obawialem...
Najsmieszniejsze jest to, ze bez setupa drukarka tak dzialala (nie wysuwala
do granicy strony przy TearOff,
lecz tylko tyle, aby moc oderwac), natomiast po jego uruchomieniu
i przestawieniu nie dalo sie juz do tego powrocic ...
No ale wyjscie z dwoma plikami bat jest moze nawet wygodniejsze,
w prosty sposob mozna ja przelaczyc, aby respektowala to lub nie ...

Dzieki za pomoc

>O papierze węższym niż standard nie słyszałem, ale to nie musi
>oznaczać, że go nie ma.
Jutro poszukam po sklepach, jak nie znajde to moze sam obetne i nadziurkuje
dziurkaczem biurowym :)
(czy ktos moze wiedziec ile dziurek ma pudelko tasmy 1+1 ? :))

Pozdrowionka
Darek