Re: CDROM

Autor: marcin (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 05:24:27 MET

Mam LG 32x i jest super, slucham na nim ciagle mp3, chodzi conajmniej po 12
h (od 1 roku) na dzien i nic sie nie psuje,a mam go prawie 2 lata i
stwierdzam ze to naprawde wysmienity CD-ROM. Bardzo zadko zdaza mu sie nie
czytac kiepskich plytek z gazet (inne cdromy tez wymiekaja) ale to naprawde
baaaaaarrrrrrrddddddzzzzooo zadko. ;-))) LG 40x czyta wszystie

--
perszing