Re: Ricoh

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 01:46:19 MET

Użytkownik "Krzysiek" said:

> przestrzen to wsumie najmniejszy problem choc raczej ciezko by ci bylo
> podlaczyc twardziela, cdrom, cd-r oraz dvd w jednym kompie

LOL ;). Moja obudowa to stara Mini Tower AT , a mam cdrom-a i CDR-a, HDD,
zdarza sie podlaczyc drugi ;)).
Poza tym spojrz na postujacego wyzej (5 HDD ?). Kazda obudowa midi, jest w
stanie zmiescic wszystko, co wymieniles.
Sam sobie przeczysz, skoro przestrzen to najmniejszy problem, to czy jeszcze
w ogole jest sens TO kupowac ? ;)

> nic nie jest wieczne, a pozatym jak juz pisalem combo jest bardziej
> skierowane
> do uzytkownikow amatorow, ktorzy nie trzaskaja jadnej plytki za druga
> z win me albo office 2000

Amatorow ? To nagrywaje sa dla piratow ;P ? Zawsze mi sie wydawalo, ze
kupowany sprzet ma chodzic jak najdluzej - to znaczy byc bardzo wytrzymaly.
A kupujcie co chcecie, nawet Szitsung Combo,przeciez ladnie wyglada, no nie
? ;)

Pzdr.4all
hattab_at_poczta.onet.pl