Re: CDROM

Autor: Tadeusz (tadziak_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 11:27:10 MET

Użytkownik marcin <mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:90v059$9ns$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl...
> Mam LG 32x i jest super, slucham na nim ciagle mp3, chodzi conajmniej
po 12

Tez mialem LG 32- i od poczatku byl do bani. Mielil strasznie plytki,
malo co czytal itd.- do tego sie jeszcze raz zepsul na amen. 2 razy
głowicę wymieniali- nic nie pomogło itp. Potem kupiłem Lg 40(a co tam
może to mój egz. był walnięty) i po pół roku sie rozsypał- coś w nim
latało, system wogóle z nim nie startował. Wniosek? Więcej Lg nie kupię.
Teraz mam Hitachi DVD i na razie bez zarzutu.

--
Pozdrawiam,
Tadeusz