CDROM

Autor: prodrive (prodrive_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 09 Dec 2000 - 23:39:47 MET

Jaki kupic CDROM aby nie padal co pol roku?
Kiedys mialem 12X , non stop cos sie w nim krecilo
(a to mp3 ,a to inna muzyka) - chodzil 2 lata bez szemrania.
A teraz - wszyscy sie jaraja ze 40x, 50x i inne badziewia:
nie dosc ze trzeba czekac az sie "rozkreci" to co 5-6 msc
sie rozkalibrowuje (Asus wytrzymal 6 miesiecy...)

Nie wiem co kupic , zeby znowu po paru miesiacach nie padal.
Mam na oku Teac 32X SCSI - podobno niezly.

Pozdrawiam