Re: Jaki dysk wybrac

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 18:16:12 MET

W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) Dariusz K. Ladziak,
twierdzi ze.......
: Zgadza sie, Seagate robi dyski chodzace jak traktor, grzejace jak piec
: - ale awaryjne to one bywaja jedynie w przypadku wsadzenia w kieszen
: wymienna bez dodatkowej wentylacji (bo sie po prostu przegrzewaja).
: jak dac im troche przewiewu to sa nie do zajezdzenia.

Nie do konca racja - U10 sa juz spoko wyciszone. Porownujac do
wczesniejszych - nic go nie slychac :)

: Ale i tak wole IBM-y...[...]

Tez dobre :)

: >Ja mam - IBM DTLA :))) Obecnie jedne z najlepszych :) [Ja i tak z
: >mojego sentymentu do Seagate'a bralbym cos z serii Uxx :))) ]
:
: Jak widze ty tez...

Nie do konca rozumiem to stwierdzenie :) Moglbys wytlumaczyc o co Ci
chodzilo? :)

--
,Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>______#tychy____________,
|> To nie kobieta. Ma stac i dzialac. Kropka. ((O_LINUXIE))_________|