Re: Jaki dysk wybrac

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 18:33:34 MET

W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) Krzysztof Pawleta,
twierdzi ze.......
: > >+ Ech... Quantum ma dosyc maly udzial w rynq pewnie ;)
: > >+ Ale popatrz ilu loodziooff ma Seagate'y IBM'y
: >
: > No, ja mam po równo z QUANTUMami -;)
: >
:
: A mały udział w runku, bo u nas jest sprzęt wyłacznie z tajwanu, a Quantum
: ma przeważnie napis "Made in Irland"...

Heyh... a jak Ci powiem, ze 2 Seagate'y u mnie sa Made in Ireland a 2
inne z Chin? :))))

: Za to w Niemczech rynek to tylko (przynajmniej w tym regionie, gdzie ja
: bywam):
: a) dla biednych: Quantum
: b) dla bogatych: IBM (ale tylko z napisem "Made in Irland" ;-)
: Inne też sa dostępne, ale jak się chce kupić np. Seagate, to sprzedawcy
: patrza jak na masochistę...

Eeee... Niemcy sa ciutke dziwni ;> A patrza sie tak dziwnie, bo sie
wqerzaja, ze bierzesz lepszy dysk, ktrego nie chche sprzedac :P

--
,Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>______#tychy____________,
|> To nie kobieta. Ma stac i dzialac. Kropka. ((O_LINUXIE))_________|