Re: Jaki dysk wybrac

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 18:14:32 MET

W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) akarso, twierdzi
ze.......
: > Zgadza sie, Seagate robi dyski chodzace jak traktor, grzejace jak piec
: > - ale awaryjne to one bywaja jedynie w przypadku wsadzenia w kieszen
: > wymienna bez dodatkowej wentylacji (bo sie po prostu przegrzewaja).
: > jak dac im troche przewiewu to sa nie do zajezdzenia.
:
: Tak, tak - mam 8 -meczke Seagate'a od pol roku i juz zaczyna sie sypac...
: Jak widac nie ma reguly bez wyjatkow (a wiec i ta ma :-)))

Raczej potwierdza to tylko moja teorie - 4 talerzowe Seagate U sa po
prostu do d..y. I tyla. Ja mam natomiast 3 talerzowe :)))

--
,Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>______#tychy____________,
|> To nie kobieta. Ma stac i dzialac. Kropka. ((O_LINUXIE))_________|