Re: Elito-Epox

Autor: Onkel Jurak (onkel_jurak_at_justmail.de)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 11:29:09 MET

"RusH" <rush_at_kiti.pulse.pdi.net> schrieb im Newsbeitrag
> Użytkownik Onkel Jurak <onkel_jurak_at_justmail.de> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:90m865>

> 686B czyli ata100 , jak juz pisalem jak chcesz to brac to NAJPIERW sprawdz
> czy bedzie chodzic z ramem ktoory sobie kupisz , ja nie moglem dobrac
> takiego zeby sie system nie sypal a plyty mialem dwie NOWE prosto z
hurtowni
> (gdzie wrucily po korekcie)

 he he, zabrzmialo przekonywujace, dam sobie z tym spokuj. tym bardziej, ze
pamiec to ja juz mam i nie bede jej w stanie wymienic.

> ps:Asus jaki ? A7V ? 12.5x magistrala oficjalna 100 i 133 czyli max to
> 1662Mhz ;o)
 teoretycznie, jak mi sie zdaje. nie mam tej plyty, ale prawdopodobnie nie
bedzie obslugiwala, przynajmniej z obecnymi wersjami bios, wiecej niz podaja
w opisach technicznych. chyba, co oczywiscie nie wykluczone, ze sie myle :-)
dzieki i pozdrawiam
jurek