Re: Konkretnie: TEAC W54E

Autor: Andrzej Litewka (andx_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 11:31:34 MET

Mam Teac W-54E od około miesiąca.
Wywaliło mi błąd przy końcu zapisu CD-audio w WinOnCD3.6, ale płytka się
nagrała elegancko.
Używam obecnie WinOnCD3.7 i nie ma już takich jaj.
Oczywiście poza tym, że po wysunięciu tacki nagrywarki przycisk na ekranie
nie potrafi zmienić nazwy na "Load" tylko dalej pozostaje "Eject" i tackę
trzeba wsuwać przyciskiem z czołówki nagrywarki.
Jest czasem też problem z rozkompresowaniem niektórych MP3 przy nagrywaniu
jako CD-audio ( WinOnCD3.6 wywalał wówczas, że jest jakiś błąd przy podziale
pliku, a wersja 3.7 po prostu nie przenosi takich lewych MP3 do foldera w
którym tworzy sobie ścieżki CD-DA).
Ale wywnioskowałem, że jest to tylko wina osoby, która robiła te dziwne MP3
na jakimś badziewiackim kompresorze - bo wszystkie MP3 mojej produkcji
WinOnCD rozkompresowywuje do Wave bezproblemowo.

Ogólnie jestem zadowolony z tej nagrywareczki - jedyną rzeczą jaką bym
zmienił to wymiana lewej diody LED - zapisu z zielonej na czerwoną.

--
Tnijcie cytaty !