Re: Grzanie sie Duron'a...

Autor: Artur Legocki (arturl_at_uhc.lublin.pl)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 12:36:11 MET

Witam.

Użytkownik "Grzegorz Swiecanski" <grzegorz.swiecanski_at_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:90m9cg$5ea$1_at_news.tpi.pl...
> Jakiego coolerka zamontowac na Duronie 650 ? Teraz mam zwyklego 4500rpm i
> gierki sie wieszaja - temp. dochodzi momentami do 60-65 oC !!! Pasta
> posmarowany, tak ze nic wiecej nie wymysle... Jaka temperature max. moze
> miec Duron ? Czy wiezyc BIOS'owi Gigabyte'a co do wskazan temperatury? Mam
> tez MBM5 i podobne wskazania !

Mam chyba podobny problem. D600 + GA7ZX (żadnego przetaktowania).
Chłodzenie: prosty radiator i wiatrak (zapewniano mnie, że jest
wystarczający) .
Po niecałych 2 godzinach osiąga ~63 'C (przy dużym obciążeniu) .
Zazwyczaj przy tym następuje zwis bez ostrzeżenia.
Po prostu komp staje i nie reaguje na nic.
Producent pisze że Duron może pracować w zakresie 60 - 90 'C.
Ale to chyba nie jest prawda.
Poza tym czytałem na grupie że wskazania płyty Gigabyte'a są przekłamane.
Moje pytania to:
1. czy warto wymieniać chłodzenie?
2 czy sklep w którym kupiłem zestaw ma obowiązek poprawić chłodzenie
    w ramach gwarancji (oczywiście nieodpłatnie)?

Pozdrawiam
Artur