Re: Elito-Epox

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 07:43:16 MET

Użytkownik Onkel Jurak <onkel_jurak_at_justmail.de> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:90m865>

> - hm, pytam, bo udalo mi sie wyczytac cos takiego: "bla, bla bla... dla
> thunderbird i durona, bla, bla... obsluga procesorow do 1.4ghz,
bla...dzieki
> mozliwosci ustawienia v-core, vi/o i mnoznika, bla, bla... doskonala baza
> dla amd-overclocker. bla...udma100-support, dwa lata gwarancji.bla, bla -
> bla. cena o 80dm ( cos ze 160 zlociszy jak sadze) nizsza od asusa, ktory
> jak mi sie wydaje jest tylko do 1ghz. co graloby z mojego punktu widzenia,
> pewna role. moze sie jeszcze ktos, kto mial z ta plyta do czynienia,
> odezwie, ale dzieki za odzew.

wiec to jest odpowiednik NMC 8tax+2 .. czyli to samo co moja poprzednia +
686B czyli ata100 , jak juz pisalem jak chcesz to brac to NAJPIERW sprawdz
czy bedzie chodzic z ramem ktoory sobie kupisz , ja nie moglem dobrac
takiego zeby sie system nie sypal a plyty mialem dwie NOWE prosto z hurtowni
(gdzie wrucily po korekcie)
ps:Asus jaki ? A7V ? 12.5x magistrala oficjalna 100 i 133 czyli max to
1662Mhz ;o)

--
Pozdrawiam.
RusH                         W-wa(646-70-84)  0608-104-855