Re: Czy mozna uzywac naraz karty dzwiekowej zintegr. i PCI ???

Autor: Karol Michalak (orient_at_ichf.edu.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 13:55:26 MET

"gruesome [Artur Siekielski]" wrote:

> Mam taki problem, ze chcialbym zmienic karte dzwiekowa. Dotychczas posiadana
> to cmi8738 zintegrowana. W biosie lub zworka mozna ja wylaczyc, lecz powoduje
> to takze wylaczenie modulu AMR (Audio Modem Raiser), z ktorego musze
> korzystac. Wiec czy mozna sie spodziweac jakichs konfliktow sprzetowych przy
> wlaczanej karcie zintegrowanej i jednoczesnie wsadzonej SB128PCI???

Nie powinno byc kłopotów, o ile nie będą chciały tych samych zasobów.
Analogicznie do dowolnego sprzętu. Proponuję się jeszcze dokładnie
rozejrzeć w BIOS. U mnie wyłączanie jest dwustopniowe i można częściowo
odzyskać zasoby.

> Z tego co
> wiem to problemow ze sterownikami i oprogramowaniem nie powinno byc klopotu.
> (ale jak np. mozna okreslic priotytet kart, np. czy mozna zmienic ta ktora
> bedzie uzywana do WinAmpa? Na Linuksie nie ma z tym klopotow...).

W windows też. Panel sterowania/ multimedia -> preferowane urządzenie.
Sam mam 2 karty muzyczne SB128 i ESS1869. Pierwsza jest ustawiona do
grania pod win a druga w okienku DOS-a.

> --
> kobieta była drugim błędem boga

Pierwszym był sam pomysł stworzenia tej istoty ;-)

Pozdrawiam

Karol