Re: Czy mozna uzywac naraz karty dzwiekowej zintegr. i PCI ???

Autor: gruesome [Artur Siekielski] (gruesome_at_go2.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 18:12:44 MET

Data: Wed, 06 Dec 2000 13:55:26 +0100, Identyfikator: Karol Michalak, Treść zeznania:

>Nie powinno byc kłopotów, o ile nie będą chciały tych samych zasobów.
>Analogicznie do dowolnego sprzętu. Proponuję się jeszcze dokładnie
>rozejrzeć w BIOS. U mnie wyłączanie jest dwustopniowe i można częściowo
>odzyskać zasoby.

U mnie sie jednak nie da wylaczyc tylko dzwieku (tylko modem sie da).
Problem wlasnie z tym, "czy beda chcialy te same zasoby". Teoretycznie karta
muzyczna dziala tak jak kazde inne urzadzenie na PCI, wiec problemow nie
powinno byc, ale... Nic nie mam ani w PCI ani na ISA, USB nie uzywam wiec
przerwan itd. chyba jeszcze sporo wolnych jest (moge dodatkowo wylaczyc drugi
kanal IDE), w sklepie nie zgodzili sie zebym mogl oddac karter jakby nie
dzialala...
Chyba pozycze od kogos i zobacze jak to bedzie...

>Pierwszym był sam pomysł stworzenia tej istoty ;-)

Moge to wlaczyc do kolekcji uslyszanych odpowiedzi na to co bylo pierwszym
bledem ;).

--
kobieta była drugim błędem boga
                             /