Re: Opinie o Windows ME

Autor: Karol Michalak (orient_at_ichf.edu.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 14:13:28 MET

Kaizen wrote:

> Krzysiek wrote:
> [...]
>
> OK, to może oświeć mnie co to za nowe świetne rozwiązania (wycięcie dosa
> i implementację restore uważam za kretyńskie pomysły, a Media player 7
> jest kobylasty i wolny) i w czym jest bardziej zaawansowany od 98?

W numerku wersji, zużyciu RAM i procka :-). To chyba paranoja. Ja mając
win95 przy 64 MB RAM rzadko kiedy widywałem swap większy od 10-12 MB a
przy 128 mogę swobodnie wyłączyć pamięć wirtualną (o ile nie bawię się
dużymi obrazkami). Mogę się założyć, że win95 chodzi szybciej niż win98
nie mówiąc już o ME. Chodzą wszystkie programy jakie bym nie instalował.
Więc po co to upgrade?

Pozdrawiam

Karol