Czy mozna uzywac naraz karty dzwiekowej zintegr. i PCI ???

Autor: gruesome [Artur Siekielski] (gruesome_at_go2.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 18:22:14 MET

Mam taki problem, ze chcialbym zmienic karte dzwiekowa. Dotychczas posiadana
to cmi8738 zintegrowana. W biosie lub zworka mozna ja wylaczyc, lecz powoduje
to takze wylaczenie modulu AMR (Audio Modem Raiser), z ktorego musze
korzystac. Wiec czy mozna sie spodziweac jakichs konfliktow sprzetowych przy
wlaczanej karcie zintegrowanej i jednoczesnie wsadzonej SB128PCI??? Z tego co
wiem to problemow ze sterownikami i oprogramowaniem nie powinno byc klopotu.
(ale jak np. mozna okreslic priotytet kart, np. czy mozna zmienic ta ktora
bedzie uzywana do WinAmpa? Na Linuksie nie ma z tym klopotow...).

--
kobieta była drugim błędem boga
                             /