Re: wirusek - podmienia notepad.exe

Autor: kkoniec_at_mks.com.pl
Data: Wed 06 Dec 2000 - 12:53:44 MET

"BoBs \(Slawek\)" <access_at_priv.sos.com.pl> wrote:

> Nie we wszystkich, ja mam siec 4 komputery i jakims cudem nie wiem jeszcze
> dlaczego zainfekowal "tylko" dwa. Systemy na wszystkich komputerach Win98,
> na jednym licencjonowany (do niedawna) MKS. Jego prenumeraty nie ponowilem

a miales wlaczony monitor ?
i przydaloby sie miec anty-wira na wszystkich, nie tylko na jednym komputerze
rozumiem, ze oszczedzasz ;)
i mam nadzieje, ze nie oszczedzasz na kopiach zapasowych

> Moze ktos wie dlaczego tylko dwa????

moze tylko te dwa mialy udostepniony dysk C: ?

--
Kamil Konieczny  kkoniec_at_mks.com.pl  http://www.mks.com.pl