Re: wirusek - podmienia notepad.exe

Autor: BoBs \(Slawek\) (access_at_friko.sos.com.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 21:55:59 MET

Użytkownik <kkoniec_at_mks.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Win98,

> a miales wlaczony monitor ?

Oczywiscie!!! Mysle ze pytanie troche nie na miejscu.

> i przydaloby sie miec anty-wira na wszystkich, nie tylko na jednym
komputerze
> rozumiem, ze oszczedzasz ;)

Owszem oszczedzam, ale uwazam ze przy takiej konfiguracji sieci i
komputerow, gdzie
tylko jeden posiada stacje dyskietek i CD Rom to tylko on powinien miec
zabezpieczenie
antywirusowe - jest to zgodne z logika. kazdy z uzytkownikow, zeby odczytac
jakas
dyskietke lub plytke musi udac sie do komutera glownego i tam ja wlozyc
moze to glupio
wyglada, ale tak jest. A dodatkowa zaleta jest zgodnosc z licencja MKS-a.
Jesli juz to pokaz mi uzytkownika programu MKS ktory posiada do celow
domowego
uzytku tyle wersji ile ma komputerow? Chyba ze sadzisz ze wszyscy posiadaja
tylko jeden
domowy komputer dla calej rodziny. Ja mam czeroosobowa rodzine i cztery
komputery.

> i mam nadzieje, ze nie oszczedzasz na kopiach zapasowych

Od kiedy pytki CDR sa po 1,80 za sztuke to juz nie.

> moze tylko te dwa mialy udostepniony dysk C: ?

Wszystkie maja udostepniony dysk C: i to wpelni.
Zreszta ok dwoch lat temu wymienialem juz opinie z jakims przedstawicielem
MKS
na temat jego przydatnosci do ciaglej ochrony sytemu komputerowego i jego
momitora, od tego czasu nie zauwazylem zmiany na lepsze.

> --
> Kamil Konieczny kkoniec_at_mks.com.pl http://www.mks.com.pl

A tak przy okazji, moze wlasnie Ty wyjasnisz mi dlaczego Wasz skaner
udostepniony
online na www nie potrafil odkryc xromeo i xjuliet?
Pozdrowienia
BoBs